Adakah makanan Halal? Jika ya, adakah setiap cawangan memiliki sijil Halal?

Kami masih dalam proses permohonan sijil Halal, tetapi setiap pembekal kami mempunyai sijil Halal. Makanan juga disediakan segar setiap hari di setiap cawangan.

 

Boleh tak kalau nak mintak sambal untuk kurang pedas atau lebih pedas?

Tidak pada masa ini.

 

Saya mempunyai lebih banyak soalan yang tidak dijawab di sini.

Sebarang soalan, sila hebahkan di halaman Hubungi Kami. Sebagai alternatif, anda juga boleh menghubungi khidmat pelanggan kami di +6011-5167 9157 untuk bantuan lanjut.

Apakah jenis perkhidmatan penghantaran makanan yang digunakan?

Kawasan KL: Rider Tiga Budak Gemok
Kawasan Selangor: Bungkusit
Kota Damansara: Foodpanda

 

Penghantaran bermula pada pukul berapa?

Rider Tiga Budak Gemok: Isnin – Jumaat, 10 AM – 5 PM (Penghantaran dari Central Kitchen @ Wangsa Maju Seksyen 5 sahaja. Penghantaran untuk cawangan lain akan diberitahu kemudian)
Bungkusit & Foodpanda: Bergantung pada waktu operasi setiap cawangan

 

Sekiranya saya berada di luar kawasan KL / Selangor, bagaimanakah saya masih boleh memilih perkhidmatan penghantaran?

Tiada lagi pada masa ini, namun kami sedang mengusahakannya dengan menambah vendor.

 

Berapa lama perlu saya tunggu sehingga pesanan sampai?

Buat pesanan 1 jam sebelum waktu penghantaran (rancang masa penghantaran pesanan anda dalam masa 90 hingga 120 minit sebelum penghantaran).

 

Boleh ke saya telefon untuk membuat pesanan dan terus ambil dari mana-mana cawangan? (untuk mengelakkan beratur panjang)?

Tidak, cara terbaik adalah menggunakan Bungkusit.

Bolehkah anda memenuhi acara besar seperti perkahwinan?

Ya, boleh rujuk di halaman Hubungi Kami.

 

Adakah terdapat apa-apa pakej istimewa jika saya membuat pesanan dalam kuantiti yang banyak (Majlis keramaian/ sambutan hari lahir)

Ya, boleh rujuk di halaman Hubungi Kami.

 

Adakah harga sama di semua kedai?

Harga berbeza mengikut cawangan atas faktor kos penghantaran dan pembungkusan yang berbeza.

 

Bolehkah saya pesan Nasi dengan telur dan sambal sahaja?

Tidak, tetapi anda boleh menambah nasi atau telur atau sambal atau ayam atau semua atas pesanan menu utama.

 

Adakah semua menu tersedia setiap hari?

Ya, sementara stok ada untuk setiap cawangan.

 

Adakah semua cawangan beroperasi setiap hari?

Waktu operasi kebanyakan cawangan berbeza mengikut lokasi, kebanyakan kedai kami beroperasi dari pukul 12.30 PM hingga 5.00 PM (Periksa waktu operasi yang ditetapkan di cawangan)

Bagaimana saya nak membuat pesanan di web?

Klik pautan http://bit.ly/TBGMenu untuk pembelian di web.

Langkah 1: Pilih menu daripada pilihan ayam atau daging Nasi Tiga Budak Gemok
Langkah 2: Pilih sama ada makanan di ambil sendiri atau di hantar rider Tiga Budak Gemok
Langkah 3: Isikan alamat untuk penghantaran
Langkah 4: Pilih tarikh & masa untuk pengambilan atau penghantaran
Langkah 5: Tambah ke troli *Tiada minimum order
Langkah 6: Pilih cara bayaran
Langkah 7: Terus klik ORDER
Langkah 8: Anda akan terima nombor ORDER
Langkah 9: Tunggu & bersedia untuk menikmati hidangan anda!

*Jika berlaku sebarang kesulitan, hubungi kami di +6011-5167 9157

 

Apakah pilihan pembayaran yang ada melalui pesanan web?

Pada masa ini, mod pembayaran kami hanya menerima pilihan berikut:

1. Penghantaran secara tunai (COD)
2. Pemindahan Bank (Debit/ Credit)

 

Jika saya mahu membatalkan pesanan saya, apa yang perlu saya lakukan?

Order yang telah diterima, tidak boleh dibatalkan. Jika order anda masih belum diterima, anda boleh menghantar permintaan untuk pembatalan order di nombor +6011-5167 9157 untuk bantuan lanjut.

 

Bagaimanakah saya akan tahu bila pesanan laman web saya telah diterima?

Sebaik sahaja order diterima, e-mel pengesahan akan dihantar ke alamat e-mel yang anda berikan semasa pendaftaran. Sila semak folder “Spam” atau folder “Junk e-mel” untuk memastikan bahawa e-mel kami tidak ditapis.